Budowa wizerunku marki to niełatwe zadanie, opierające się na działaniach z zakresu różnych dziedzin. Jedną z nich jest na pewno wykorzystanie gadżetów reklamowych, które mają wywołać skojarzenia z konkretną firmą. Te gadżety z logotypem muszą być przede wszystkim praktyczne – w ten sposób klienci będą częściej je wykorzystywać i przez to będą bardziej zżyci z marką. W związku z tym firmy korzystające z tej formy reklamy zwykle zamawiają takie gadżety jak ołówki, kubki lub power banki. Ogromną popularnością cieszą się także smycze oraz breloki z własnym nadrukiem. Czemu opłaca się je kupić? Do czego najlepiej się sprawdzą?
Smycze z nadrukiem. Kiedy warto je kupić?
Powodów powodzenia breloków i smyczy z nadrukiem nie trzeba długo szukać. O ich popularności jako gadżetów stosowanych w marketingu przesądzają w głównej mierze ich rozsądna cena za wykonanie, zbliżony do zwykle paru PLN za sztukę. To powoduje, że bez narażania firmy na astronomiczne wydatki, można przygotować ich znaczną ilość. Ma to spore znaczenie dla firm szykujących się na szeroko zakrojone akcje marketingowe, opierające się m.in o wręczanie gadżetów setkom osób, przykładowo odwiedzającym firmowe stoisko w czasie giełdy bądź klientom sklepu. Smycze z nadrukiem są też często nabywane przez instytucje dla swoich pracowników – pozwalają komfortowo nosić identyfikatory oraz karty używane do otwierania drzwi.
Breloki z logo – praktyczne gadżety
A co z brelokami? Najważniejsza przyczyną, dlaczego właściciele firm ochoczo sięgają po breloki z nadrukiem jest ich duża niesamowite zróżnicowanie. Pośród nich są zarówno te używane jako dekoracja do kluczy, jak i breloki o wysokiej użyteczności, jak np. metry, latarki i otwieracze do butelek.