Jeżeli potrzebujesz zamówić pozycjonowanie i optymalizację, skieruj się tu
Pozycjonowanie to szereg czynności ,które dążą do zwiększenia widoczności stron w organicznych (a więc w bezpłatnych) wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co w rezultacie daje możliwość zwiększenia konwersji firmy. Kolejnym plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu albo samej marki.
Google ocenia każdą stronę internetową pod kątem prawie 200 różnorodnych faktorów. Rezultat tej ewaluacji przesądza o tym, na której pozycji strona lub jej podstrona pokaże się w SERP na daną frazę. Za najważniejsze czynniki rankingowe zawodowcy do spraw SEO uznają np. jakość contentu, linkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne), jak również PageSpeed.
Wyszukując w przeglądarce Google jakiekolwiek słowo, użytkownikowi ukazuje się lista stron, które algorytm ocenił jako najbardziej pasujące do szukanego zapytania. Które strony pojawią się w rezultatach wyszukiwania najwyżej? Przede wszystkim te, których zawartość jest odpowiednio wypełniona właściwymi słowami kluczowymi. a przy tym bardzo rozbudowana. Na pozycje nie bez wpływu jest też poprawnie wykonane kodowanie, szybkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na komputer, lecz i mobile), a także ilość linków prowadzących do naszej witryny.
Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych – zleć to profesjonalistom z agencji SEO
Algorytm Google regularnie jest poprawiany, z tej przyczyny warto zlecić optymalizację oraz pozycjonowanie sklepów oraz stron internetowych specjalistom. Odpowiednim wyborem jest firma SEO posiadająca kilkuletnią praktykę w tym zakresie. W takich agencjach pracuje wielu ekspertów nie tylko od SEO, lecz również programowania czy kreatywnego pisania. Pozostawiając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które także zwiększą przychód firmy.
Do kogo adresowana jest usługa pozycjonowania stron oraz sklepów internetowych w Google?
Pozycjonowanie to głównie usługa adresowana do administratorów stron internetowych, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż usług albo produktów przedsiębiorstwa. Decydując się własna działalność nierozważnie jest współcześnie nie założyć strony firmowej bądź ją uruchomić, jednak zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to ciągłe starania o pozyskanie nowych klientów. Według szacunków aż 97% klientów sprawdza w sieci informacje o lokalnych usługach, co klarownie pokazuje do jak ogromnej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony lub sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w Google znacząco zwiększa szansę, iż klient skorzysta z naszej oferty.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]