Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow uzyskasz więcej wskazówek o tym, czym wyróżnia się dobra agencja SEO.

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna na topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc zatrudnić rzetelną agencję SEO? Zalecamy wsłuchać się w sugestie ekspertów.

Jak znaleźć solidną agencję SEO? Google opublikowało o tym film

Nie można negować, że cały sektor SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieprzerwanie rozwija się praktycznie tylko za dzięki Google. Mimo występowania innych alternatyw, jak np. Yahoo, Yandex czy Bing, wciąż najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje być widocznym w sieci, musi pracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest silna, najczęściej nie jest to możliwe bez doradztwa specjalistów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest kompletną nowością, i nakręciło krótki film o tym, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Najistotniejsze cechy rzetelnej firmy SEO

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło 10-letnim stażem, w prosty sposób naświetla, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od szczegółowego audytu strony,
  • zdolność szacowania budżetu oraz czasu potrzebnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych działań, np. poprzez cykliczne raporty i permanentny dostęp do statystyk strony,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone frazy.

Pracownica Google podkreśla także, iż dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, niejednokrotnie dającym większe rezultaty dopiero po kilku miesiącach pracy.