Na k-myk.pl uzyskasz rzetelną pomoc specjalistów z agencji PR Kraków.
Kiedy prowadzi się firmę, obojętnie czy jest się właścicielem sklepu, producentem czy usługodawcą, działania reklamowe winny być ważnym elementem budowania jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na organizację i utrzymanie swoich działów ds. marketingu, natomiast mniejsze biznesy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy agencji reklamowych.
Agencja reklamowa zapewnia kompleksowe usługi
Agencja marketingowa to zespół kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności przydatnych w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu zawodowców bardzo dobrze orientujących się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (animacje i filmy viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki (również przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Nowe firmy mogą zamówić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż będzie ono poprawnie zastosowane na etapie projektowania materiałów reklamowych – plakatów, billboardów, stoisk targowych czy folderów. Agencja marketingowa przygotuje też ciekawe, unikatowe wpisy na stronę internetową firmy, jak również zaplanuje schemat kontaktów z klientami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, jak np. Instagram, Facebook i Twitter.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest w głównej mierze do podmiotów, które nie posiadają swojego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie działowi zajmującemu się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, targów lub sympozjów wymagających zazwyczaj wielopoziomowego planowania, te obowiązki może wykonać zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w budowie harmonijnego i niezawodnego teamu pracowników – należy powierzyć jej zorganizowanie warsztatów integracyjnych czy też opracowanie planu kursów. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, trzeba jednakże wybierać te, które zapewniają dostęp do obszernego zespołu kompetentnych specjalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich działań marketingowych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku firmy.
Nasze dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]