Centralka telefoniczna

Liderami sprzedaży centralek telefonicznych na rynku są Platan, Slican i Panasonic, które mają duże doświadczenie w produkcji centralek telefonicznych oraz szeroką ofertę modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny najbardziej wymagającego biura.

Centralki telefoniczne – czy są niezbędne?

Centralka telefoniczna urządzenia zaprojektowane do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas, w którym następuje wymiana informacji. Centrala telefoniczna pozwala zaoszczędzić więcej czasu osób dzwoniących, uprościć działanie firmy oraz w dużym stopniu zmniejszyć ponoszone koszty użytkowania. Wszystkie centralki telefoniczne umożliwiają przekazywanie na numer wewnętrzny rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w firmie bez żadnych kosztów (w sieci centrali) oraz dyskryminację połączeń wychodzących polegających na odłączeniu wyjść na rozmowy miastowe, międzymiastowe i komórkowe. Centrala zezwala na przyznanie każdemu abonentowi wew. numeru dozwolonego, który zezwala na wykonywanie rozmów zewnętrznych. Posiada również możliwość zbierania danych, które są zapisywane w pamięci centrali dzięki czemu mamy możliwość sprawdzenia takich danych jak numer zewnętrzny i wewnętrzny, przybliżony koszt oraz godzina rozmowy.